Περιγραφή

Δημιουργικότητα χωρίς στρατηγική ονομάζεται «τέχνη».
Δημιουργικότητα με στρατηγική ονομάζεται «διαφήμιση».
Jef I. Richards [Αμερικανός θεωρητικός Διαφήμισης]


Η διαφήμιση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε πολλούς τομείς της σύγχρονης ζωής, καθώς συνεισφέρει στην επιτυχία επιχειρήσεων και οργανισμών, τόσο στον επιχειρηματικό όσο και στον κοινωνικό τομέα. Ο σημαντικός ρόλος που επιτελεί στα πλαίσια της ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ, καθιστά επιτακτική την ανάγκη κατανόησης των βασικών εννοιών και τον τρόπων με τους οποίους η διαφήμιση λειτουργεί στην πράξη.

undefinedΗ νέα κυκλοφορία του εκδοτικού οίκου Rosili με τίτλο:

«Αποτελεσματική Διαφήμιση:
Πώς σχεδιάζονται και υλοποιούνται ολοκληρωμένες επικοινωνιακές καμπάνιες»

των συγγραφέων W. Arens, C. Arens, M. Weigold, D. Schaefer
σε επιστημονική επιμέλεια των Γ. Αυλωνίτη και Φ. Κοκκινάκη,
καλύπτει απόλυτα αυτή την ανάγκη και μας ξεναγεί στον κόσμο της διαφήμισης, όπου η δημιουργικότητα συνδυάζεται με τη στρατηγική και οδηγεί σε θαυμαστά αποτελέσματα. Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου, οι οποίες είναι γεμάτες από παραδείγματα, ερωτήσεις και case studies, οι αναγνώστες μπορούν όχι μόνο να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες της διαφήμισης αλλά και να τις εφαρμόσουν.

 

Το βιβλίο είναι δομημένο σε έξι μέρη:

  1. Εισαγωγή στη διαφήμιση
    εξέλιξη διαφήμισης, περιβάλλον διαφήμισης, επιχειρηματικότητα και διαφήμιση
  2. Κατανοώντας το κοινό-στόχο
    τμηματοποίηση, στοχοθέτηση και μείγμα μάρκετινγκ, επικοινωνία και συμπεριφορά καταναλωτών
  3. Το σχέδιο
    account planning και έρευνα, σχέδιο μάρκετινγκ, διαφήμισης και IMC
  4. Η δημιουργική διαδικασία
    στρατηγική και διαδικασίες για τη δημιουργία της διαφήμισης, εικαστικό και κείμενο για τη δημιουργική εκτέλεση
  5. Προσεγγίζοντας το κοινό-στόχο
    έντυπη διαφήμιση, τηλεόραση και ραδιόφωνο, ψηφιακά διαδραστικά μέσα, εξωτερική διαφήμιση, άμεση αλληλογραφία και προϊόντα προώθησης
  6. Ενσωματώνοντας στοιχεία επικοινωνίας μάρκετινγκ
    media planning and buying, IMC: άμεσο μάρκετινγκ, προσωπικές πωλήσεις, συσκευασία και προώθηση πωλήσεων, δημόσιες σχέσεις, χορηγίες και εταιρική διαφήμιση

Κάθε κεφάλαιο του βιβλίου περιέχει στόχους μάθησης, ορισμούς εννοιών, πραγματικά παραδείγματα, πίνακες, σχήματα και διαγράμματα, ερωτήσεις, ασκήσεις και ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης.

Το βιβλίο αυτό είναι χρήσιμο όχι μόνο για τους φοιτητές και τα στελέχη που ασχολούνται με το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση αλλά και για όλους εκείνους που με τις αποφάσεις τους επηρεάζουν την απόδοση των οργανισμών κι επιχειρήσεων του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και της οικονομίας γενικότερα.


ISBN                                : 978-960-7745-38-5
Κωδικός Εύδοξος            : 41957367
Ημερομηνία έκδοσης       : 2015
Σελίδες                             : 540
Διαστάσεις / Εξώφυλλο    : 21 x 29 / Σκληρό

Διδακτικό υλικό

undefined

Το βιβλίο συνοδεύεται από διδακτικό υποστηρικτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή, ένα σημαντικό βοήθημα για την κάλυψη των διδακτικών αναγκών του καθηγητή. Το υλικό περιέχει σε διαφάνειες (powerpoint/pdf):

Ο εκδοτικός οίκος Rosili στηρίζει και διευκολύνει το πολύτιμο έργο σας παρέχοντάς σας άμεση κι εύκολη πρόσβαση στο συνοδευτικό υλικό του βιβλίου που χρησιμοποιείτε ως βασικό σύγγραμμα μέσω της νέας καινοτομικής πλατφόρμας Edutorial
Περισσότερες πληροφορίες στο www.edutorial.gr

Περιεχόμενα

Λήψη αρχείου

Δείγμα βιβλίου

Λήψη αρχείου

Κριτικές

"Αν είχα αυτό το βιβλίο τον πρώτο καιρό που μπήκα στη διαφήμιση, ίσως να είχα επιταχύνει την καριέρα μου μερικά χρόνια. Αν και έμοιαζε ακατόρθωτο, αυτό το σύγγραμμα κατάφερε να εξηγήσει την πολυπλοκότητα της διαφήμισης και του marketing. Μέσα σε εύληπτα και σωστά δομημένα κεφάλαια έδωσε συγκεκριμένη μορφή στον άυλο κόσμο της δημιουργικότητας και της ιδέας. Ακόμα και μετά από 23 χρόνια στη διαφήμιση, το βιβλίο αυτό μου πρόσφερε τη χαρά να ξεκαθαρίσω κάποιες έννοιες που νόμιζα πως τις γνώριζα πολύ καλά."
Αλέξης Γεράσης [Creative Director, Pollen Advertising]
"Σύμφωνα με τον Jef. I. Richards, «Δημιουργικότητα χωρίς στρατηγική ονομάζεται “τέχνη”. Δημιουργικότητα με στρατηγική ονομάζεται “διαφήμιση”.» Το παρόν βιβλίο «Αποτελεσματική Διαφήμιση» των συγγραφέων W. Arens, C. Arens, M. Weigold, D. Schaefer με την εξαιρετική επιμέλεια των Γ. Αυλωνίτη και Φ. Κοκκινάκη, μας ξεναγεί στον κόσμο της Διαφήμισης, όπου η δημιουργικότητα συνδυάζεται με τη στρατηγική και οδηγεί σε θαυμαστά αποτελέσματα. Πρόκειται για ένα πλήρες, σύγχρονο και πρακτικό βιβλίο, με συγκροτημένη δομή και πλούσιο σε παραδείγματα, το οποίο εισάγει τον αναγνώστη, ειδικό και μη ειδικό, στον χώρο της Διαφήμισης και παρέχει όλα τα εργαλεία και τις μεθόδους για να δημιουργήσει μια «αποτελεσματική διαφήμιση». Μάλιστα, άξιο αναφοράς είναι το μέρος του βιβλίου που αφιερώνεται στην ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ (IMC) και στον τρόπο με τον οποίο εργαλεία μάρκετινγκ συντονιζόμενα με τη διαφήμιση αλλά και μεταξύ τους  συμβάλλουν στη βελτίωση της απόδοσης της επιχείρησης. Ένα εξαιρετικό εγχειρίδιο για κάθε στέλεχος μάρκετινγκ!"
Άκης Μεγάλου [Business Unit Director, Mindshare Athens]
"Για κάποιους η Διαφήμιση είναι Τέχνη, για άλλους Επιστήμη. Στην πράξη είναι και τα δύο. Επιτυχημένη διαφήμιση είναι η αποτελεσματική διαφήμιση, γι' αυτό πέρα από το ταλέντο που απαιτείται για να "ανακαλυφθεί" η μεγάλη ιδέα, πρέπει να συνυπάρχει στρατηγική, σωστή στόχευση, μέθοδος στην προσέγγιση, μέτρηση και αξιολόγηση. Το βιβλίο αυτό ξεπερνά την θεωρητική προσέγγιση χρησιμοποιώντας πάμπολλα παραδείγματα επιτυχημένων και βραβευμένων διαφημίσεων που άφησαν εποχή, ενώ παράλληλα είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο που να είναι εύκολο στην ανάγνωση και κατανόηση. Ένα σημαντικό βιβλίο αναφορά, για όσους θέλουν να εισαχθούν και να κατανοήσουν τον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας ευρύτερα."
Γρηγόρης Αντωνιάδης [Πρόεδρος Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος]

Επικοινωνία

www.rosili.gr | info@rosili.gr 
Έδρα: Εθνικής Αντιστάσεως 6, 15344, Γέρακας Αττικής • Τηλ. 210 6615050
Βιβλιοπωλείο: Μαυρομιχάλη 5, 10679, Αθήνα • Τηλ. 210 3387288 ΝΕΟ