Περιγραφή

Το βιβλίο "Αρχές Μάρκετινγκ" αποτελεί μία χειροπιαστή, σύγχρονη και κατανοητή αποτύπωση της επιστήμης του Μάρκετινγκ. Ο άξονας πάνω στον οποίο κινείται ολόκληρη η συγγραφική σκέψη είναι η σύνδεση της θεωρίας του Μάρκετινγκ με την ελληνική επιχειρηματική πραγματικότητα. Εκτός από τα βασικά θέματα του Μάρκετινγκ, περιλαμβάνονται οι τελευταίες εξελίξεις του Μάρκετινγκ, το Μάρκετινγκ Ολικής Ποιότητας, το Προσωπικό Μάρκετινγκ, το Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες.

Το βιβλίο αυτό, γραμμένο σε γλώσσα απλή και κατανοητή, περιέχει ερωτήσεις για συζήτηση, εργασίες εφαρμογής, ασκήσεις από περιπτώσεις ελληνικών επιχειρήσεων, και απευθύνεται στους φοιτητές και τα στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να έχουν μια σύντομη και περιεκτική γνώση σχετικά με το Μάρκετινγκ.


ISBN                                : 960-85749-6-Χ
Κωδικός Εύδοξος            : 6546
Σελίδες                             : 472
Διαστάσεις / Εξώφυλλο    : 17 x 24 / Μαλακό

Διδακτικό Υλικό

undefined

Το βιβλίο συνοδεύεται από διδακτικό υποστηρικτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή, ένα σημαντικό βοήθημα για την κάλυψη των διδακτικών αναγκών του καθηγητή. Το υλικό περιέχει:

1. διαφάνειες (powerpoint/pdf) με:

2. υλικό εξέτασης με ερωτήσεις και απαντήσεις. 

Ο εκδοτικός οίκος Rosili στηρίζει και διευκολύνει το πολύτιμο έργο σας παρέχοντάς σας άμεση κι εύκολη πρόσβαση στο συνοδευτικό υλικό του βιβλίου που χρησιμοποιείτε ως βασικό σύγγραμμα μέσω της νέας καινοτομικής πλατφόρμας Edutorial.
Περισσότερες πληροφορίες στο www.edutorial.gr

 

Περιεχόμενα

Λήψη αρχείου

Συγγραφείς

Ο Κώστας Τζωρτζάκης είναι τ. Καθηγητής Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΑΤΕΙ Πειραιά και τ. Λέκτορας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟ & ΕΕ). Εργάστηκε ως project manager στους οικονομικούς οργανισμούς Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών (ΚΕΠΕ) και Ελληνικό Κέντρο Παραγωγικότητας (ΕΛΚΕΠΑ).

Έχει διαχειριστεί σημαντικές θέσεις ευθύνης στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Ο συγγραφέας είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων και έχει εκπονήσει μελέτες για λογαριασμό διαφόρων επιχειρήσεων κι οργανισμών. Επίσης, έχει συγγράψει αρκετά βιβλία επιχειρησιακού περιεχομένου και έχει δημοσιεύσει σε επιστημονικά περιοδικά αρκετά άρθρα σχετικά με το Management και Marketing.

 

Η Αλεξία Μαίρη Τζωρτζάκη εξειδικεύεται στο Customer Knowledge Management. Είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, κάτοχος μεταπτυχιακού (MBA) από το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας και διδακτορικού από το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Έχει πάνω από 12 έτη επαγγελματικής δραστηριότητας κυρίως στη Μ. Βρετανία ως Διευθύντρια Μάρκετινγκ.

Ως αναγνωρισμένος σύμβουλος του Business in Focus (αντίστοιχος φορέας του EOMMEX στη Μ. Βρετανία) συνέβαλε στη χρηματοδότηση πολλών βρετανικών μικρο-μεσαίων επιχειρήσεων μέσω προγραμμάτων της Ε.Ε. και ανέπτυξε σεμινάρια μάρκετινγκ απευθυνόμενα σε στελέχη. Στη Μ. Βρετανία εδραίωσε και τη δική της συμβουλευτική εταιρία ανάπτυξης κερδοφόρων πωλήσεων μέσω της χρήσης του διαδικτύου και των new media.Το 2001 προτάθηκε για το βραβείο Welsh Woman of the Year in Media.

Με την επιστροφή της στην Ελλάδα ανέλαβε τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ του εκδοτικού οίκου Rosili. To 2006 εκλέχτηκε στη θέση της Καθηγήτριας Εφαρμογών στο Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής, του ΤΕΙ Κρήτης.  

Έχει δημοσιεύσει σε επιστημονικά περιοδικά όπως το Annals of Tourism Research και το International Journal of Financial Services Management και είναι συν-συγγραφέας σε άλλα τέσσερα ακαδημαϊκά συγγράμματα σχετικά με το Μάρκετινγκ και το Μάνατζμεντ.

Τέλος, είναι Πρόεδρος του European Women’s Management Development Network – Greece (ΑΜΚΕ που υποστηρίζει το Διεθνές Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών στη Διοίκηση). Βασική της φιλοσοφία είναι ότι η γνώση πρέπει να μοιράζεται και ότι η πρόσβασή της πρέπει να είναι ελεύθερη για όλους, ιδίως για τους νέους και τις γυναίκες.

Η συνεχής βελτίωση και η προσπάθεια για καινοτομία τη χαρακτηρίζει.

Κριτικές

"Παρακολουθώ τη συγγραφική προσπάθεια του Κώστα Τζωρτζάκη από τότε που άρχισαν να πρωτοεμφανίζονται στην Ελλάδα τα πρώτα βιβλία σε θέματα Μάρκετινγκ. Η συμβολή του στην κατ' αρχήν εδραίωση και στην εν συνεχεία ανάπτυξη της επιστήμης του Μάρκετινγκ είναι αναμφισβήτητη. Με το έργο του αυτό περνάει σε ένα νέο κύκλο αναζήτησης και ωριμότητας. Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει το Ελληνικό Μάρκετινγκ με επιτυχία, γιατί γίνεται μια σύζευξη του θεωρητικού πλαισίου του Μάρκετινγκ με χειροπιαστά παραδείγματα από την ελληνική πραγματικότητα. Είναι ένα άρτιο έργο και παρουσιάζει τα θέματα Μάρκετινγκ με κατανοητό και πρακτικό τρόπο. Έτσι, το βιβλίο αυτό μπορεί να βοηθήσει όλους αυτούς που ασχολούνται με τη μελέτη, αλλά και με την καθημερινή πρακτική του Μάρκετινγκ, με τελικό ζητούμενο την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας."
Πέτρος Γ. Μάλλιαρης, Καθηγητής Μάρκετινγκ Πανεπιστημίου Πειραιά
"Είναι πλέον καιρός οι επιχειρήσεις να κατανοήσουν την ανάγκη μιας ριζικής αναθεώρησης της εμπορικής πολιτικής τους, εν όψει μιας αγοράς ανταγωνιστικότερης. Το Μάρκετινγκ προχωρά με γοργά βήματα και ο ανταγωνισμός είναι τέτοιος, που η καθημερινή μελέτη και ενημέρωση των στελεχών είναι πλέον επιτακτική ανάγκη. Η περιήγηση σ' αυτό το βιβλίο θα συμβάλει στον εμπλουτισμό των γνώσεων και θα προσδιορίσει το μελλοντικό αποτέλεσμα."
Α. Ε. Γκορτζής, Marketing Director ΕΛΑΙΣ-UNILEVER

Επικοινωνία

www.rosili.gr • info@rosili.gr
Έδρα: Εθνικής Αντιστάσεως 6, 15344, Γέρακας Αττικής • Τηλ. 210 6615050
Βιβλιοπωλείο: Μαυρομιχάλη 5, 10679, Αθήνα • Τηλ. 210 3387288 ΝΕΟ