Περιγραφή

Το βιβλίο παρουσιάζει με απλό, κατανοητό και πρακτικό τρόπο το παρεξηγημένο, έως και σήμερα, αντικειμένο των Δημοσίων Σχέσεων. Στόχος είναι να βοηθήσει τον αναγνώστη να κατανοήσει την έννοια και τον ρόλο των Δημοσίων Σχέσεων, να εφαρμόσει τα μέσα, τις τεχνικές και τα εργαλεία των Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και να καταρτίσει το πρόγραμμα των Δημοσίων Σχέσεων.
undefinedΒασισμένο στη σύγχρονη επιστημονική βιβλιογραφία και τη μακροχρόνια διδακτική και ερευνητική εμπειρία της συγγραφέως, το βιβλίο αναλύει τα εξής ζητήματα:
➔  εξέλιξη Δημοσίων Σχέσεων,
➔  έννοια, ρόλος και λειτουργία Δημοσίων Σχέσεων,
➔  διαχωρισμός και αλληλεπίδραση Δημοσίων Σχέσεων-Μάρκετινγκ-Διαφήμισης,
➔  κοινό και κοινή γνώμη,
➔  επικοινωνία των Δημοσίων Σχέσεων με τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας,
➔  αξιοποίηση social media από τις Δημόσιες Σχέσεις,
➔  πρακτική οργάνωση εκδηλώσεων,
➔  Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη,
➔  πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων.

Το βιβλίο περιέχει παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης, σχήματα και πίνακες, ερωτήσεις στο τέλος κάθε κεφαλαίου και παράρτημα με την ορολογία των Δημοσίων Σχέσεων.

ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
➔  «Επενδύοντας στις Δημόσιες Σχέσεις» Συνέντευξη από το περιοδικό Marketing Week.
➔  Περίπτωση εταιρείας 3Ε: Η Διάρθρωση του Τμήματος Επικοινωνίας.
➔  Περίπτωση εταιρείας Κέντρου Ελέγχου και Νοσημάτων: η Διάρθρωση τμήματος Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων.
➔  Περίπτωση εταιρείας Novartis Hellas:«Παιδικά Χαμόγελα», Εκστρατεία ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του κοινού για την πρόληψη της μηνιγγιτιδοκοκκικής μηνιγγίτιδας.
➔  Η δύναμη των Social Media: Το παράδειγμα της Socco.
➔  Περίπτωση του Ιδρύματος Ωνάση: Πρόγραμμα Χορηγιών και Υποτροφιών.
➔  Περίπτωση εταιρείας Linea Bianca: Οργάνωση Εμπορικής Έκθεσης.
➔  Περίπτωση εταιρειών Apple και Red Bull: Word of mouth.
➔  Περίπτωση ΕΚΕ του Ομίλου Εταιρειών Εστίασης ΓΡΗΓΟΡΗΣ.
➔  Περίπτωση προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων σε κρίση: Η συντριβή του αεροπλάνου της εταιρείας Air France.

ISBN                              : 978-960-7745-37-8
Κωδικός Εύδοξος          : 41955298
Έτος Έκδοσης               : 2015
Διάσταση / Εξώφυλλο   : 17 x 24 / Μαλακό

Σελίδες                          : 240

Περιεχόμενα

Λήψη αρχείου

Δείγμα βιβλίου

Λήψη αρχείου

Συγγραφέας

Ελευθερία Αρναούτογλου
Msc in Communication
Επίκ. Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας


Η Ελευθερία Αρναούτογλου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1953. Σπούδασε στη Γαλλία στο Πανεπιστήμιο PARIS XIII και έλαβε το δίπλωμά της στην Οικονομική και Κοινωνική Διαχείριση και την “Maitrise”, πτυχίο των ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ, και συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Πανεπιστήμιο PARISI-PANTHEON με εξειδίκευση στην Πολιτική και Κοινωνική Επικοινωνία.
Από το 1982 εργάστηκε ως Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων και από το 1984 είναι Επίκουρη Καθηγήτρια του Τ.Ε.Ι. Αθήνας και παραδίδει συναφή προς το γνωστικό της αντικείμενο μαθήματα για τις Δημόσιες Σχέσεις, την Επικοινωνία και τη Διαφήμιση.
Έχει διδάξει ως εισηγήτρια Δημόσιες Σχέσεις σε πολλά σεμινάρια που διοργανώθηκαν σε επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς.
Συμμετείχε ως ομιλήτρια σε πολλά συνέδρια και forum τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Έχει οργανώσει εμπορικές εκθέσεις, «events» και υλοποιήσει προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων.
Είναι συγγραφέας ενός βιβλίου με αντικείμενο τις Δημόσιες Σχέσεις και πληθώρας διδακτικών σημειώσεων για τους φοιτητές.

Επικοινωνία

www.rosili.gr • info@rosili.gr
Έδρα: Εθνικής Αντιστάσεως 6, 15344, Γέρακας Αττικής • Τηλ. 210 6615050
Βιβλιοπωλείο: Μαυρομιχάλη 5, 10679, Αθήνα • Τηλ. 210 3387288 ΝΕΟ