Περιγραφή

Το μοναδικό στην ελληνική αγορά βιβλίο brand management από τον συγγραφέα-αυθεντία στον τομέα της Διοίκησης Μάρκας, Jean-Noël Kapferer. Η «Διοίκηση Μάρκας – Σύγχρονες Στρατηγικές» αντανακλώντας τον ρόλο και τη σημασία της Μάρκας στις σύγχρονες, απαιτητικές και γεμάτες προκλήσεις συνθήκες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος αποσκοπεί στην κατανόηση και αποτελεσματική διοίκηση της Μάρκας. Μέσω της διεισδυτικής σκέψης, του αναλυτικού ύφους και των καινοτομικών οπτικών του συγγραφέα, προσεγγίζει το θέμα της αλληλεπίδρασης μεταξύ της επιχειρηματικής στρατηγικής και της στρατηγικής μαρκών, συνδέοντας τις αποφάσεις που αφορούν στη διοίκηση Μάρκας με τις ευρύτερες στρατηγικές ανάπτυξης.

Το βιβλίο είναι δομημένο σε τέσσερα μέρη, τα οποία περιλαμβάνουν τα εξής:
■ Ανάλυση της στρατηγικής σημασίας που διέπει την οικοδόμηση της Μάρκας.
■ Σκιαγράφηση των προκλήσεων των σύγχρονων αγορών, δίνοντας έμφαση στο νέο τρόπο διοίκησης, καθώς και στην ταυτότητα της Μάρκας.
■ Ανάπτυξη του τρόπου με τον οποίο η Μάρκα δημιουργεί προστιθέμενη αξία στην εταιρεία ή στο προϊόν.
■ Αποτίμηση Μάρκας.


ISBN                                  : 978-960-89407-9-6
Κωδικός Εύδοξος              : 22679289
Ημερομηνία Έκδοσης       : 2013
Σελίδες                              : 616
Διάσταση / Εξώφυλλο       : 17 x 24 / Σκληρό 


 

Διδακτικό Υλικό

undefined

Το βιβλίο συνοδεύεται από διδακτικό υποστηρικτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή, ένα σημαντικό βοήθημα για την κάλυψη των διδακτικών αναγκών του καθηγητή. Το υλικό περιέχει σε διαφάνειες (powerpoint/pdf):

Ο εκδοτικός οίκος Rosili στηρίζει και διευκολύνει το πολύτιμο έργο σας παρέχοντάς σας άμεση κι εύκολη πρόσβαση στο συνοδευτικό υλικό του βιβλίου που χρησιμοποιείτε ως βασικό σύγγραμμα μέσω της νέας καινοτομικής πλατφόρμας Edutorial.
Περισσότερες πληροφορίες στο www.edutorial.gr

Περιεχόμενα

Λήψη αρχείου

Δείγμα βιβλίου

Λήψη αρχείου

Συγγραφέας-Επιμελητής

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: Jean-Noël Kapferer
Καθηγητής στο HEC Paris


Ο Jean-Noël Kapferer θεωρείται αυθεντία στον τομέα της διοίκησης μάρκας στην Ευρώπη. Είναι κάτοχος MBA από τη HEC Paris (Γαλλία) και διδακτορικού από το Πανεπιστήμιο Northwestern (ΗΠΑ). Είναι Καθηγητής στη HEC Paris, η οποία κατέχει σταθερά την πρώτη θέση στις Σχολές Διοίκησης Επιχειρήσεων, όπου είναι επικεφαλής της έρευνας με αντικείμενο τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μάρκες, καθώς και τις πλέον τεχνολογικά καινοτόμες πολιτικές μάρκας. Παραδίδει εξειδικευμένα σεμινάρια σε σχολές διοίκησης επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο. 

Ο Jean-Noël Kapferer έχει αναγνωριστεί ως πρωτοπόρος για την προώθηση βασικών εννοιών στη σύγχρονη διοίκηση μάρκας, καθώς και ως ένας από τους κορυφαίους ειδικούς στον κόσμο όσον αφορά τις μάρκες, με πληθώρα γνώσεων και μεγάλη επιρροή – σε αυτόν οφείλεται η προώθηση ριζοσπαστικών νέων εννοιών και μεθόδων. Έχει έντεκα βιβλία στο ενεργητικό του με θέμα την επικοινωνία και τις μάρκες, τα οποία έχουν μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες και είναι ευρέως γνωστά σε όλο τον κόσμο. Το μοναδικό ύφος του σε βάθος ανάλυσης που εφαρμόζει, σε συνδυασμό με τις δημιουργικές προτάσεις του, πηγάζουν από τη διεθνή εμπειρία και την ευρεία οπτική που έχει αποκτήσει, καθώς και από τη θαυμαστή ισορροπία του μεταξύ θεωρίας και πράξης.


ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ειρήνη Ρηγοπούλου
Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών


Η Ειρήνη Ρηγοπούλου, PhD., είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ έχει βραβευθεί διαδοχικά με αριστείαδιδασκαλίας σε προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών για το επίπεδο διδασκαλίας της.

Έχει διατελέσει για περισσότερα από 10 χρόνια στέλεχος σε πολυεθνική και ελληνική εταιρία, ενώ και μέχρι και σήμερα και καθ’ όλη τη διάρκεια της ακαδημαϊκής της καριέρας έχει κι συμβουλευτική και εκπαιδευτική δραστηριότητα, γεγονός που της επιτρέπει να «αφουγκράζεται» και πρακτικά το χώρο του Μάρκετινγκ και των επιχειρήσεων ευρύτερα, μέχρι και σήμερα.

Πιστεύοντας ότι η κατανόηση και υιοθέτηση βασικών αρχών Διοίκησης Μαρκών μπορεί να είναι επωφελής και στην προσωπική πορεία του ίδιου του ανθρώπου, απέκτησε πρόσφατα Δίπλωμα ως Coach από το University of Cambridge, UK και δραστηριοποιείται και σε θέματα Προσωπικής Ανάπτυξης Νέων και χάραξης της προσωπικής τους Στρατηγικής (self-brand perspective), ενώ αυτό το αντικείμενο πραγματεύεται και η μηνιαία στήλη Personal Marketing / Branding την οποία διατηρεί στο περιοδικό Marketing week, (στήλη Marketeyesing).

Γύρω από το ευρύ αντικείμενο του Brand management και της συμπεριφοράς των πελατών ως προς τις μάρκες, στρέφεται και το ερευνητικό επιστημονικό της έργο το οποίο έχει δημοσιευθεί σε αναγνωρισμένα διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά.

Τέλος, εκτός της συμβολής της στο παρόν, είναι συγγραφέας / συν-συγγραφέας και άλλων ακαδημαϊκών εγχειριδίων.

Κριτικές

«Μετά το βιβλίο του Kapferer, η μάρκα δε θα είναι ποτέ πια ένα απλό όνομα. Παρουσιάζονται διάφορες συναρπαστικές νέες ιδέες και αντιλήψεις για την οικοδόμηση μάρκας που απουσίαζαναπό τη βιβλιογραφία.»
Philip Kotler, Northwestern University
«Μια πραγματική πρόκληση για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ και των επιχειρήσεων. Το "Διοίκηση μάρκας - Σύγχρονες στρατηγικές" αποτελεί ουσιώδες εργαλείο για την ανάπτυξη μιας ισχυρής στρατηγικής μάρκετινγκ.»
P. Dessaulles, Αντιπρόεδρος, Du Pont de Nemours Europe

«Μια σημαντική συμβολή στον κλάδο, γραμμένη με βάθος και διορατικότητα. Τη συνιστώ για την καλύτερη κατανόηση των ποικίλων διαστάσεων της διοίκησης μάρκας.»
David A. Aaker, Πανεπιστήμιο Καλιφόρνια, Μπέρκλεϋ, συγγραφέας του Managing Brand Equity

«Το καλύτερο μέχρι σήμερα βιβλίο για τις μάρκες. Ανεκτίμητο έργο αναφοράς για σχεδιαστές και στελέχη του μάρκετινγκ και της μάρκας.»
Design Magazine
«Ένα από τα καλύτερα βιβλία για τη διοίκηση μάρκας. Οι απόψεις του Kapferer είναι προκλητικές και παρέχουν σταθερά φρέσκες ιδέες για διάφορα θέματα που άπτονται της μάρκας.»
Rik Riezebos, Διευθύνων Σύμβουλος της Brand Capital και διευθυντής του EURIB/European Institute for Brand Management
«Μία από τις απόλυτες πηγές για την οικοδόμηση μάρκας που απευθύνεται στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ παγκοσμίως.»
The Economic Times, Ινδία
«Τα έξι επίπεδα ιεράρχησης για τις μάρκες του Jean Noël Kapferer είναι ένα εξαιρετικό εύρημα.»
Sam Hill και Chris Lederer, συγγραφείς του The Infi nite Asset, Harvard Business School Press
«Μια νέα αντίληψη για την οικοδόμηση μάρκας, γραμμένη με κατανοητό ύφος και έμπνευση. Το καλύτερο κατά τη γνώμη μου βιβλίο για το θέμα αυτό που κυκλοφορεί σήμερα.»
Marsha Lindsay, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Lindsay, Stone and Briggs
«Ένα ακόμα δυνατό στοιχείο του βιβλίου είναι η προσέγγιση για τις στρατηγικές μάρκας-προϊόντος, τις επεκτάσεις μάρκας και τις χρηματοοικονομικές αξιολογήσεις.»
Journal of Marketing
«Ένα βιβλίο-τροφή για σκέψη. Πραγματεύεται την έννοια και την κουλτούρα της οικοδόμησης μάρκας.»
International Journal of Research in Marketing
«Μια έγκυρη ανάλυση για την καθιέρωση ταυτότητας και την αξιοποίησή της.»
Daily Telegraph
«Ένα πλήρες και εξαιρετικά ενημερωτικό κείμενο… καλογραμμένο, διανθίζεται με πολυάριθμα κατάλληλα παραδείγματα.»
Journal of the Market Research Society

Επικοινωνία

www.rosili.gr • info@rosili.gr
Έδρα: Εθνικής Αντιστάσεως 6, 15344, Γέρακας Αττικής • Τηλ. 210 6615050
Βιβλιοπωλείο: Μαυρομιχάλη 5, 10679, Αθήνα • Τηλ. 210 3387288 ΝΕΟ