Περιγραφή

Η εκθετική ανάπτυξη της τεχνολογίας και ειδικότερα των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας μετασχηματίζουν τον τρόπο με τον οποίο οργανισμοί και επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες, καθιστώντας πλέον την έννοια του ηλεκτρονικού επιχειρείν ένα αναπόσπαστο και συνεχώς αυξανόμενο μέρος του επιχειρείν.

Σε αυτό το περιβάλλον, το βιβλίο "Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ: καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον" προσφέρει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο σχεδιασμό, υλοποίηση και βελτίωση της στρατηγικής ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ, καθώς και στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας αυτής.

Είναι δομημένο στα εξής δέκα κεφάλαια:

Το "Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ" καλύπτει όλες τις πτυχές της εφαρμογής του ηλεκτρονικού επιχειρείν μέσα σε μία επιχείρηση, παρέχοντας τόσο τα θεωρητικά θεμέλια, εκτεταμένη βιβλιογραφία και συνδέσμους στο διαδίκτυο για περαιτέρω μελέτη, όσο και πληθώρα πρακτικών εφαρμογών μέσα από παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης που καταδεικνύουν την αποτελεσματικότητα διαφόρων μεθοδολογιών, τεχνικών και μοντέλων στην πράξη.

Απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, ελεύθερους επαγγελματίες, σπουδαστές και γενικά "σε όλους αυτούς που έχουν το πάθος να μαθαίνουν, να πειραματίζονται, να οραματίζονται, να εφαρμόζουν και να καινοτομούν στο ψηφιακό επιχειρείν".


ISBN                                : 978-960-7745-32-3
Κωδικός Εύδοξος            : 32997535
Ημερομηνία έκδοσης       : Μάρτιος 2014
Σελίδες                             : 456
Διαστάσεις / Εξώφυλλο    : 17 x 24 / Σκληρό

Διδακτικό Υλικό

undefined

Το βιβλίο συνοδεύεται από διδακτικό υποστηρικτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή, ένα σημαντικό βοήθημα για την κάλυψη των διδακτικών αναγκών του καθηγητή. Το υλικό περιέχει σε διαφάνειες (powerpoint/pdf):

Ο εκδοτικός οίκος Rosili στηρίζει και διευκολύνει το πολύτιμο έργο σας παρέχοντάς σας άμεση κι εύκολη πρόσβαση στο συνοδευτικό υλικό του βιβλίου που χρησιμοποιείτε ως βασικό σύγγραμμα μέσω της νέας καινοτομικής πλατφόρμας Edutorial.
Περισσότερες πληροφορίες στο www.edutorial.gr.
 

Περιεχόμενα

Λήψη αρχείου

Δείγμα βιβλίου

Λήψη αρχείου

Συγγραφείς

undefined
H Μάρω Βλαχοπούλου, κοσμήτορας Σχολής Επιστημών Πληροφορίας, καθηγήτρια στο Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, με ειδίκευση στο Ηλεκτρονικό / Διαδικτυακό / Κινητό Επιχειρείν & Μάρκετινγκ - Διοίκηση Μάρκετινγκ - Πληροφοριακά Συστήματα Μάρκετινγκ και Κοινωνικά Μέσα Μάρκετινγκ
.

Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών, ειδίκευσης Διοίκησης Επιχειρήσεων, του Α.Π.Θ., πτυχιούχος της Νομικής Σχολής του Α.Π.Θ., έχει δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών (Marketing Management, BWL Universitaet Mannheim & Διοίκησης Επιχειρήσεων A.Π.Θ.) και διδακτορικό στα Πληροφοριακά Συστήματα Μάρκετινγκ του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Πεδία ερευνητικής, διδακτικής και επαγγελματικής δραστηριότητας της: e-marketing-ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, διαδικτυακό μάρκετινγκ - Internet Μάρκετινγκ, Διοίκηση Μάρκετινγκ - Πληροφοριακά Συστήματα Μάρκετινγκ, Διαδικασία Ανάπτυξης Ηλεκτρονικού Επιχειρηματικού Σχεδίου, Ηλεκτρονικό Εμπόριο/Επιχειρείν και Ηλεκτρονικά Επιχειρηματικά μοντέλα (E-business models), κινητό επιχειρείν & μάρκετινγκ (mobile business & marketing), Πληροφοριακά Συστήματα στο χώρο της Υγείας, social media marketing –κοινωνικά μέσα μάρκετινγκ και δίκτυα, online διαφήμιση, Συστήματα Διαχείρισης Πελατών/ Συνεργατών CRM/ PRM (Customer Relationship Management / Partner Relationship Management) και Διαχείρισης Γνώσης στο Μάρκετινγκ, ηλεκτρονική εφοδιαστική αλυσίδα, Δίκτυα Επιχειρηματικών Συνεργασιών, εφαρμογές ηλεκτρονικών επιχειρηματικών μοντέλων σε διάφορα επιχειρηματικά πεδία.

Η κυρία Βλαχοπούλου έχει μακρόχρονη διδακτική και ερευνητική εμπειρία στα παραπάνω θεματικά πεδία και συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα, έχει παρουσιάσει πολλές εργασίες της σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια και έχει δημοσιεύσει άρθρα της σε έγκυρα διεθνή επιστημονικά περιοδικά.

Συμμετείχε σε Ευρωπαϊκά Ερευνητικά και Αναπτυξιακά Προγράμματα σχετικά με τα παραπάνω ερευνητικά πεδία και διετέλεσε Πρόεδρος και μέλος επιστημονικών και οργανωτικών επιτροπών διεθνών συνεδρίων, καθώς και μέλος Ελληνικών και διεθνών επιστημονικών εταιριών / οργανώσεων (European Marketing Academy – EMAC, Hellenic Marketing Academy -ELAM, Association of Information Systems - AIS - Διεθνής Ένωση Πληροφοριακών Συστημάτων, καθώς και του Ελληνικού συνδέσμου – HeAIS, IADIS International Association for Development of the Information, International Society for Inventory Research – ISIR - Διεθνής Εταιρεία Διαχείρισης Αποθεμάτων, SOLE - The International Society of Logistics Engineers, European Institute for Advanced Studies in Management - EIASM, European Federation for Information Technology in Agriculture, Food and the Environment - EFITA, Hellenic Association for Information and Communication Technologies in Agriculture Food and Environment - HAICTA, Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής - ΕΙΠ, Ελληνική Εταιρεία Επιχειρησιακών Ερευνών - ΕΕΕΕ).

Είναι μέλος επιτροπών έκδοσης και κριτής σε διάφορα επιστημονικά ακαδημαϊκά περιοδικά, ενδεικτικά αναφέρονται: International Journal of Business Information Systems, International Journal of Production Economics, European Journal of Information Systems, Electronic Commerce Research Journal, International Journal of Internet Marketing (IJIMA), International journal of Sustainable Agricultural Management and Informatics (IJSAMI), Logistics Systems and Management, European Journal of Operational Research, International Journal of Physical Distribution and Logistics Management, Journal of Enterprise Information Management, Computational Management Science Journal, Journal of Manufacturing Technology Management.

[email: mavla@uom.gr, website: http://www.emabo.gr και http://emabo.gr/index.php?lang=en, Εργαστήριο Πληροφοριακών Συστημάτων & Η-Επιχειρείν, ISEBlab Information Systems & e- Business Laborator http://iseb.gr]

 

undefined
Ο Σέργιος Δημητριάδης είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) και διδάκτωρ του πανεπιστημίου της Aix-en-Provence (Γαλλία). Μετά από δεκαετή διδακτική, ερευνητική και συμβουλευτική εμπειρία στη Γαλλία, το 2000 ανέλαβε καθήκοντα στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο οποίο κατέχει σήμερα τη θέση του αναπληρωτή καθηγητή. Τα κύρια εκπαιδευτικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν το μάρκετινγκ υπηρεσιών, το βιομηχανικό και το στρατηγικό μάρκετινγκ και την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ. Διδάσκει, μεταξύ άλλων, μαθήματα Ηλεκτρονικού μάρκετινγκ σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.

Ο κ. Δημητριάδης έχει δημοσιεύσει σε γαλλόφωνα και αγγλόφωνα επιστημονικά περιοδικά, όπως τα Recherche et Applications en Marketing, Psychology and Marketing, The Service Industries Journal, European Journal of Marketing, Journal of Business Research, Journal of Marketing Management και Journal of Services Marketing και είναι κριτής για διάφορα επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια.

Προηγούμενες εκδόσεις βιβλίων του περιλαμβάνουν το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Μάρκετινγκ (σε συνεργασία με Γ. Μπάλτα, εκδόσεις Rosili, 2003), το Μάρκετινγκ: Αρχές, Στρατηγικές, Εφαρμογές (σε συνεργασία με Α. Τζωρτζάκη, εκδόσεις Rosili, 2010) και ένα βιβλίο σε διοίκηση εμπορικής επωνυμίας (branding) στη γαλλική γλώσσα.

Παράλληλα ο κ. Δημητριάδης έχει διατελέσει σύμβουλος και επιστημονικός υπεύθυνος σε ευρωπαϊκά και εθνικά ερευνητικά προγράμματα (Tempus, Leonardo DaVinci, ADAPT, ΕΔΕΤ - Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας, κ.α.) καθώς και σε μελέτες και εκπαιδευτικά προγράμματα για λογαριασμό ποικίλων δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών.

Είναι προσκαλεσμένος ομιλητής σε ημερίδες και συνέδρια του επαγγελματικού χώρου, όπως τα ICOM World Management Conference, Social Media World, Marketing and Sales Metaconference, Money Show, και διάφορες εκδηλώσεις της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, και συμμετέχει σε επιτροπές και ομάδες εργασίας όπως τα Marketing Excellence Awards, τα βραβεία Made in Greece και Bravo 2013 – Διάλογος για τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Πιστεύει και επιδιώκει την προσέγγιση της ακαδημαϊκής με την επαγγελματική κοινότητα και τις μεταξύ τους συνεργασίες.

[i: www.mbc.aueb.gr, e: dimitria@aueb.gr, LinkedIn: Sergios Dimitriadis, Twitter: @SergiosDimitria, Facebook: Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ Μ&Ε]

Κριτικές

"Κάθε ομάδα η οποία επιθυμεί να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες της ψηφιακής εποχής και να δημιουργήσει μία επιτυχημένη επιχειρηματική δραστηριότητα στον παγκόσμιο ιστό, πρέπει να σταματήσει για 24 ώρες και να διαβάσει αυτό το βιβλίο. Το συστήνω ανεπιφύλακτα."
Θεόφιλος Μυλωνάς, Πρόεδρος Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής Β. Ελλάδος / Ιδρυτής Cardisoft AE
"Το βιβλίο αυτό είναι προσανατολισμένο στην επιχειρηματική πράξη και μπορεί να λειτουργήσει ως ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο τόσο ακαδημαϊκά όσο και στον επιχειρηματία που θέλει να ανταποκριθεί στις ανάγκες της σύγχρονης ψηφιακής εποχής."
Γεράσιμος Ισαακίδης, Ιδιοκτήτης E-LEOFOROS ΑΦΟΙ Κ. ΙΣΑΑΚΙΔΗ ΕΠΕ
"Οι συνεχώς αναπτυσσόμενες και επεκτεινόμενες ηλεκτρονικές τεχνολογίες έχουν αλλάξει ριζικά τους κανόνες και την πρακτική του Μάρκετινγκ ενώ το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία σαν στρατηγική επιλογή. Το βιβλίο αυτό είναι μια σημαντική συνεισφορά στην κατανόηση της σημασίας, των αρχών και της πρακτικής του Μάρκετινγκ σαν στρατηγική για επιβίωση και επιτυχία στην παγκοσμιοποιημένη ψηφιακή αγορά. Βασισμένο τόσο στην έρευνα όσο και στην καθημερινή πρακτική το βιβλίο αυτό είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για οποιονδήποτε ασχολείται με το Μάρκετινγκ σήμερα."
Δρ. Ευθύμιος Κωνσταντινίδης, Ass. Professor Marketing / E-Media, University of Twente, The Netherlands

 

Επικοινωνία

www.rosili.gr | info@rosili.gr 
Έδρα: Εθνικής Αντιστάσεως 6, 15344, Γέρακας Αττικής • Τηλ. 210 6615050
Βιβλιοπωλείο: Μαυρομιχάλη 5, 10679, Αθήνα • Τηλ. 210 3387288 ΝΕΟ