Περιγραφή

Το βιβλίο "Μάρκετινγκ: Αρχές-Στρατηγικές-Εφαρμογές" παρουσιάζει το ακόμη άγνωστο και παρεξηγημένο αντικείμενο του μάρκετινγκ και προσφέρει στο ελληνικό εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο μια πρόταση σύγχρονη που συνδέει τη θεωρία με την πράξη.

Περιλαμβάνει πολλά, επίκαιρα και ελληνικά παραδείγματα, μελέτες περίπτωσης και εργασίες, για την καλύτερη αφομοίωση των εννοιών και την πρακτική εφαρμογή τους. Μέσα από μια συγκροτημένη δομή, καλύπτει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ, δίνοντας τα βήματα για τη δημιουργία της στρατηγικής μάρκετινγκ.

Η πρόταση αυτή είναι ιδανική για τους φοιτητές και τους εκπαιδευτές τους, για τα στελέχη σε επαγγελματική κατάρτιση όσο και για τους επαγγελματίες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το μάρκετινγκ για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.


ISBN                                : 978-960-7745-28-6
Κωδικός Εύδοξος            : 7821
Σελίδες                             : 328
Διαστάσεις / Εξώφυλλο    : 17 x 24 / Μαλακό

Διδακτικό Υλικό

undefined

Το βιβλίο συνοδεύεται από διδακτικό υποστηρικτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή, ένα σημαντικό βοήθημα για την κάλυψη των διδακτικών αναγκών του καθηγητή. Το υλικό περιέχει σε διαφάνειες (powerpoint/pdf):

Ο εκδοτικός οίκος Rosili στηρίζει και διευκολύνει το πολύτιμο έργο σας παρέχοντάς σας άμεση κι εύκολη πρόσβαση στο συνοδευτικό υλικό του βιβλίου που χρησιμοποιείτε ως βασικό σύγγραμμα μέσω της νέας καινοτομικής πλατφόρμας Edutorial.
Περισσότερες πληροφορίες στο www.edutorial.gr

Περιεχόμενα

Λήψη αρχείου

Δείγμα κεφαλαίου

Λήψη αρχείου

Συγγραφείς

Η Αλεξία Μαίρη Τζωρτζάκη εξειδικεύεται στο Customer Knowledge Management. Είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, κάτοχος μεταπτυχιακού (MBA) από το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας και διδακτορικού από το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Έχει πάνω από 12 έτη επαγγελματικής δραστηριότητας κυρίως στη Μ. Βρετανία ως Διευθύντρια Μάρκετινγκ.

Ως αναγνωρισμένος σύμβουλος του Business in Focus (αντίστοιχος φορέας του EOMMEX στη Μ. Βρετανία) συνέβαλε στη χρηματοδότηση πολλών βρετανικών μικρο-μεσαίων επιχειρήσεων μέσω προγραμμάτων της Ε.Ε. και ανέπτυξε σεμινάρια μάρκετινγκ απευθυνόμενα σε στελέχη. Στη Μ. Βρετανία εδραίωσε και τη δική της συμβουλευτική εταιρία ανάπτυξης κερδοφόρων πωλήσεων μέσω της χρήσης του διαδικτύου και των new media.Το 2001 προτάθηκε για το βραβείο Welsh Woman of the Year in Media.

Με την επιστροφή της στην Ελλάδα ανέλαβε τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ του εκδοτικού οίκου Rosili. To 2006 εκλέχτηκε στη θέση της Καθηγήτριας Εφαρμογών στο Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής, του ΤΕΙ Κρήτης.  

Έχει δημοσιεύσει σε επιστημονικά περιοδικά όπως το Annals of Tourism Research και το International Journal of Financial Services Management και είναι συν-συγγραφέας σε άλλα τέσσερα ακαδημαϊκά συγγράμματα σχετικά με το Μάρκετινγκ και το Μάνατζμεντ.

Τέλος, είναι Πρόεδρος του European Women’s Management Development Network – Greece (ΑΜΚΕ που υποστηρίζει το Διεθνές Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών στη Διοίκηση). Βασική της φιλοσοφία είναι ότι η γνώση πρέπει να μοιράζεται και ότι η πρόσβασή της πρέπει να είναι ελεύθερη για όλους, ιδίως για τους νέους και τις γυναίκες.

Η συνεχής βελτίωση και η προσπάθεια για καινοτομία τη χαρακτηρίζει.

 

Ο Σέργιος Δημητριάδης αποφοίτησε από το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές και το διδακτορικό του στο πανεπιστήμιο της Μασσαλίας (Institut d’Administration des Entreprises της Aix-en-Provence), στη Γαλλία.

Στη χώρα αυτή ο κ. Δημητριάδης ξεκίνησε την καριέρα του και απέκτησε δεκαετή διδακτική εμπειρία (πανεπιστημίου Aix-Marseille II, Ecole Supérieure de Commerce της Grenoble, πανεπιστήμιο Pierre Mendès France).

Από το 2000 ανέλαβε καθήκοντα στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ως επίκουρος καθηγητής. Σήμερα έχει εκλεγεί στη θέση του αναπληρωτή καθηγητή στο ίδιο τμήμα.

Τα ερευνητικά και διδακτικά ενδιαφέροντα του κ. Δημητριάδη αφορούν την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ, το βιομηχανικό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ υπηρεσιών και το στρατηγικό μάρκετινγκ.

Ο κ. Δημητριάδης έχει δημοσιεύσει σε γαλλόφωνα και αγγλόφωνα επιστημονικά περιοδικά, όπως το Psychology and Marketing, The Service Industries Journal, European Journal of Marketing, Journal of Business Research, Journal of Marketing Management and Journal of Services Marketing. Παράλληλα ο κ. Δημητριάδης έχει διατελέσει σύμβουλος και επιστημονικός υπεύθυνος σε ευρωπαϊκά και εθνικά ερευνητικά προγράμματα καθώς και σε μελέτες και εκπαιδευτικά προγράμματα για λογαριασμό ποικίλων δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών.  

Κριτικές

"Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό βιβλίο που ορίζει το Μάρκετινγκ με βάση τις ανάγκες του σύγχρονου Ευ Επιχειρείν και Καινοτομείν. Αναπτύσσει την ευρεία έννοια του Μάρκετινγκ, το Ολιστικό Μάρκετινγκ. Ζούμε σε μία εποχή με νέες προκλήσεις για την Ελλάδα και για όλο τον κόσμο. Σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον, το βιβλίο έρχεται να δώσει μια σύγχρονη κατεύθυνση του Μάρκετινγκ, να προσθέσει αξία στο φοιτητή, στο νέο επιχειρηματία, στην επιχείρηση γενικότερα αλλά και στην Ελλάδα για ένα Re-branding της Ελλάδας βασισμένο στα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα τον Ήλιο, το Φυσικό της Περιβάλλον και τον Πολιτισμό."
Νίκος Κουτσιανάς, Διευθύνων Σύμβουλος APIVITA
"Με συγκροτημένη δομή, ολοκληρωμένο περιεχόμενο και μελέτες περιπτώσεων βασισμένες κατά κύριο λόγο σε γεγονότα από την ελληνική αγορά, το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα εξαιρετικό σημείο αναφοράς πάνω σε θέματα Μάρκετινγκ, τόσο για ειδικούς όσο και μη ειδικούς."
Αντώνιος Μανιαδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος Μινωϊκών Γραμμών
 "Ένα σύγχρονο βιβλίο που καλύπτει τις θεμελιώδεις θεωρίες, έννοιες και πρακτικές του Μάρκετινγκ με προσέγγιση που επιτρέπει στον αναγνώστη, είτε είναι φοιτητής ή στέλεχος Μάρκετινγκ, να εμβαθύνει σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων του Μάρκετινγκ."
Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης, Καθηγητής Μάρκετινγκ στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Επικοινωνία

www.rosili.gr • info@rosili.gr
Έδρα: Εθνικής Αντιστάσεως 6, 15344, Γέρακας Αττικής • Τηλ. 210 6615050
Βιβλιοπωλείο: Μαυρομιχάλη 5, 10679, Αθήνα • Τηλ. 210 3387288 ΝΕΟ