Περιγραφή

Πρακτικός σύμβουλος για την επίλυση των καθημερινών επιχειρηματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ο επιχειρηματίας και τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών στον ελληνικό χώρο. Πολύτιμος οδηγός για τους φοιτητές στην προσπάθειά τους να κατανοήσουν την επιστήμη του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, μέσα από εύστοχους συνδυασμούς θεωρίας και παραδειγμάτων. Μοναδικό στο είδος του βιβλίο, καθώς κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται από ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις βασισμένες σε περιπτώσεις επωνύμων ελληνικών επιχειρήσεων, ενώ στο τέλος του βιβλίου παρατίθεται συμπληρωματική βιβλιογραφία και παράρτημα με την ορολογία μάρκετινγκ.

Είναι δομημένο στα εξής μέρη:
• Οι αρχές Μάρκετινγκ – ο εντοπισμός και η ανάλυση των ευκαιριών της αγοράς.
• Η εφαρμογή της στρατηγικής Μάρκετινγκ – το μείγμα Μάρκετινγκ.
• Η οργάνωση και ο έλεγχος των αποτελεσμάτων του Μάρκετινγκ.
• Ειδικές εφαρμογές του Μάρκετινγκ.
• Μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες.


ISBN                                : 960-85749-5-1
Κωδικός Εύδοξος            : 7332
Σελίδες                            : 664
Διαστάσεις / Εξώφυλλο   : 17 x 24 / Μαλακό

 

Διδακτικό Υλικό

undefined

Το βιβλίο συνοδεύεται από διδακτικό υποστηρικτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή, ένα σημαντικό βοήθημα για την κάλυψη των διδακτικών αναγκών του καθηγητή. 
Το υλικό περιέχει:

1. διαφάνειες (powerpoint/pdf) με:

2. υλικό εξέτασης με ερωτήσεις και απαντήσεις. 

Ο εκδοτικός οίκος Rosili στηρίζει και διευκολύνει το πολύτιμο έργο σας παρέχοντάς σας άμεση κι εύκολη πρόσβαση στο συνοδευτικό υλικό του βιβλίου που χρησιμοποιείτε ως βασικό σύγγραμμα μέσω της νέας καινοτομικής πλατφόρμας Edutorial
Περισσότερες πληροφορίες στο www.edutorial.gr

Περιεχόμενα

Λήψη αρχείου

Δείγμα βιβλίου

Λήψη αρχείου

Συγγραφείς

Ο ελληνικής καταγωγής καθηγητής Μάρκετινγκ John V. Petrof είναι παγκόσμια αναγνωρισμένος για τη συνεισφορά του στην ανάπτυξη της επιστήμης του Μάρκετινγκ. Από το Emory University (Η.Π.Α.) πήρε το βασικό του πτυχίο (B.A.) και το Master in Business Administration (M.B.A.) και από το University of Florida το Ph. D. Ο καθηγητής J. Petrof ήταν επί σειρά ετών Director of the M.B.A. and D.A. program του Πανεπιστημίου του LAVAL-CANADA. Διετέλεσε, επίσης, Chairman of the Marketing Department του ίδιου Πανεπιστημίου.

Σήμερα ο Δρ. Petrof βρίσκεται στο Παρίσι, όπου διδάσκει Μάρκετινγκ στο ESSEC, ως επισκέπτης καθηγητής. Έχει διδάξει επίσης Μάρκετινγκ σε άλλα πανεπιστήμια και σε ινστιτούτα, όπως Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Α.Σ.Ο. & Ε.Ε.) ως επισκέπτης καθηγητής, Institut de Gestion de Rennes ως επισκέπτης καθηγητής, Xavier University ως καθηγητής, Czech Management Center (Τσεχία) ως επισκέπτης καθηγητής, Atlanda University ως καθηγητής κ.ά.

Ο Δρ Petrof έχει προσφέρει τις συμβουλευτικές του υπηρεσίες σε κυβερνήσεις, κυβερνητικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις, όπως: Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών (Κ.Ε.Π.Ε.) - Αθήνα, Υπουργείο Βιομηχανίας και Εμπορίου - Canada, Κεντρικό Εμπορικό Επιμελητήριο Cincinnati-Ohio, Eastman Kodak Company, New York, Frito-Lay κ.ά. Ο καθηγητής J. Petrof είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων Μάρκετινγκ και έχει γράψει πάνω από εξήντα (60) άρθρα σε κορυφαία διεθνή επιστημονικά περιοδικά μεταξύ των οποίων είναι το Journal of Retailing, το Journal of Consumer Marketing, το Journal of the Academy of Marketing Science, το Business Horizons, το Journal of Small Business Management, το Recherche et Applications en Marketing κ.ά. Ο Δρ Petrof ήταν επίσης μέλος της συντακτικής επιτροπής για τα περιοδικά Journal of Small Business Management και Journal of the Academy of Marketing Science. Ο καθηγητής Petrof έχει λάβει μέρος σε πολλά συνέδρια ως ομιλητής. Επίσης έχει διακριθεί πολλές φορές, λόγω της συνεισφοράς του στην επιστήμη του Μάρκετινγκ.

Συγγραφή και συμμετοχή στη συγγραφή των βιβλίων: "Ψυχολογία Καταναλωτή" (Εκδόσεις Παπαζήση, Αθήνα), "Διοίκηση μάρκετινγκ" (Εκδόσεις Καραμπερόπουλου, Αθήνα), "Οι Ελληνικοί οίνοι ποιότητος (V.Q.P.R.D.) στην αγορά της Ε.Ο.Κ." (έκδοση Κ.Ε.Π.Ε.), "Small business management: Techniques and concepts for improving decisions" (N.Y.: Mc Graw-Hill), "Marketing in Canada: A management perspective", 3rd edition (Mc Graw-Hill Book Co), "Le comportement du consommateur et marketing", 5th edition (Quebec, Canada: Lew Presses de l' Universite Laval), "Le marketing: Fondements et applications", 5th edition (Mc Graw-Hill).

Ο Κώστας Τζωρτζάκης είναι τ. Καθηγητής Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΑΤΕΙ Πειραιά και τ. Λέκτορας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟ & ΕΕ). Εργάστηκε ως project manager στους οικονομικούς οργανισμούς Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών (ΚΕΠΕ) και Ελληνικό Κέντρο Παραγωγικότητας (ΕΛΚΕΠΑ).

Έχει διαχειριστεί σημαντικές θέσεις ευθύνης στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Ο συγγραφέας είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων και έχει εκπονήσει μελέτες για λογαριασμό διαφόρων επιχειρήσεων κι οργανισμών. Επίσης, έχει συγγράψει αρκετά βιβλία επιχειρησιακού περιεχομένου και έχει δημοσιεύσει σε επιστημονικά περιοδικά αρκετά άρθρα σχετικά με το Management και Marketing.

Η Αλεξία Μαίρη Τζωρτζάκη εξειδικεύεται στο Customer Knowledge Management. Είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, κάτοχος μεταπτυχιακού (MBA) από το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας και διδακτορικού από το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Έχει πάνω από 12 έτη επαγγελματικής δραστηριότητας κυρίως στη Μ. Βρετανία ως Διευθύντρια Μάρκετινγκ.

Ως αναγνωρισμένος σύμβουλος του Business in Focus (αντίστοιχος φορέας του EOMMEX στη Μ. Βρετανία) συνέβαλε στη χρηματοδότηση πολλών βρετανικών μικρο-μεσαίων επιχειρήσεων μέσω προγραμμάτων της Ε.Ε. και ανέπτυξε σεμινάρια μάρκετινγκ απευθυνόμενα σε στελέχη. Στη Μ. Βρετανία εδραίωσε και τη δική της συμβουλευτική εταιρία ανάπτυξης κερδοφόρων πωλήσεων μέσω της χρήσης του διαδικτύου και των new media.Το 2001 προτάθηκε για το βραβείο Welsh Woman of the Year in Media.

Με την επιστροφή της στην Ελλάδα ανέλαβε τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ του εκδοτικού οίκου Rosili. To 2006 εκλέχτηκε στη θέση της Καθηγήτριας Εφαρμογών στο Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής, του ΤΕΙ Κρήτης.  

Έχει δημοσιεύσει σε επιστημονικά περιοδικά όπως το Annals of Tourism Research και το International Journal of Financial Services Management και είναι συν-συγγραφέας σε άλλα τέσσερα ακαδημαϊκά συγγράμματα σχετικά με το Μάρκετινγκ και το Μάνατζμεντ.

Τέλος, είναι Πρόεδρος του European Women’s Management Development Network – Greece (ΑΜΚΕ που υποστηρίζει το Διεθνές Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών στη Διοίκηση). Βασική της φιλοσοφία είναι ότι η γνώση πρέπει να μοιράζεται και ότι η πρόσβασή της πρέπει να είναι ελεύθερη για όλους, ιδίως για τους νέους και τις γυναίκες.

Η συνεχής βελτίωση και η προσπάθεια για καινοτομία τη χαρακτηρίζει.

Επικοινωνία

www.rosili.gr • info@rosili.gr
Έδρα: Εθνικής Αντιστάσεως 6, 15344, Γέρακας Αττικής • Τηλ. 210 6615050
Βιβλιοπωλείο: Μαυρομιχάλη 5, 10679, Αθήνα • Τηλ. 210 3387288 ΝΕΟ