Περιγραφή

Το βιβλίο πραγματεύεται με συστηματικό τρόπο το Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων χονδρικού και λιανικού εμπορίου, συνδυάζοντας την επιστημονική γνώση και την πείρα. Με τρόπο κατανοητό και απλό, περιγράφονται στοιχεία του χονδρικού και λιανικού εμπορίου, τα οποία είναι οργανωμένα στα εξής μέρη:

→ Το πρώτο μέρος αναφέρεται στο σύστημα διανομής, δηλαδή στα δίκτυα διανομής και τη φυσική διανομή. Η γνώση των λειτουργιών του συστήματος διανομής είναι απαραίτητη, τόσο για τις επιχειρήσεις χονδρικού εμπορίου όσο και για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου.
→ 
Το δεύτερο μέρος ασχολείται με το Μάρκετινγκ χονδρικού εμπορίου και με τις επιχειρήσεις χονδρικής πώλησης γενικότερα.
→ 
Το τρίτο μέρος αναφέρεται στην εισαγωγή του Μάρκετινγκ λιανικού εμπορίου. Περιγράφει το λιανικό εμπόριο και την εξέλιξή του στη χώρα μας. Επίσης, αναλύει τις διάφορες κατηγορίες επιχειρήσεων λιανικής πώλησης.
→ 
Το τέταρτο μέρος ασχολείται με τον εντοπισμό και την ανάλυση των ευκαιριών, που παρουσιάζονται στην αγορά για τις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Η ανάλυση αυτή επιτυγχάνεται με τις διάφορες μεθόδους και τεχνικές, όπως την έρευνα Μάρκετινγκ του λιανικού εμπορίου, την αγοραστική συμπεριφορά και την τμηματοποίηση των πελατών, καθώς και με τις μεθόδους πρόβλεψης των πωλήσεων.
→ 
Το πέμπτο μέρος του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης περιλαμβάνει το στρατηγικό προγραμματισμό των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, την οργάνωση και διοίκηση των επιχειρήσεων αυτών, καθώς και τη διεύθυνση του προσωπικού τους.
Το έκτο μέρος καλύπτει όλα τα στοιχεία του Μείγματος Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, δηλαδή την προμήθεια των εμπορευμάτων και τον έλεγχο των αποθεμάτων, την τιμολόγηση των εμπορευμάτων, την επιλογή του τόπου εγκατάστασης και τη διαρρύθμιση του καταστήματος και τέλος, την προβολή των εμπορευμάτων των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης.

Τέλος, στο παράρτημα του βιβλίου περιλαμβάνεται επιλεγμένη νομοθεσία σχετικά με τις επιχειρήσεις χονδρικού και λιανικού εμπορίου της χώρας μας.

Το «Μάρκετινγκ Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου» περιέχει πλήθος παραδειγμάτων και περιπτώσεων από τις επιχειρήσεις χονδρικού και λιανικού εμπορίου. Στην αρχή κάθε κεφαλαίου αναφέρονται οι στόχοι μάθησης, που αποτελούν έναν καλό οδηγό για την μελέτη του κεφαλαίου. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχουν ερωτήσεις για συζήτηση, εργασία εφαρμογής και άσκηση (case study). 


ISBN                                : 960-85749-2-7
Κωδικός Εύδοξος            : 7341
Σελίδες                            : 368
Διαστάσεις / Εξώφυλλο   : 17 x 24 / Μαλακό

Διδακτικό Υλικό

undefined

 Το βιβλίο συνοδεύεται από διδακτικό υποστηρικτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή, ένα σημαντικό βοήθημα για την κάλυψη των διδακτικών αναγκών του καθηγητή. Το υλικό περιέχει σε διαφάνειες (powerpoint/pdf):

Ο εκδοτικός οίκος Rosili στηρίζει και διευκολύνει το πολύτιμο έργο σας παρέχοντάς σας άμεση κι εύκολη πρόσβαση στο συνοδευτικό υλικό του βιβλίου που χρησιμοποιείτε ως βασικό σύγγραμμα μέσω της νέας καινοτομικής πλατφόρμας Edutorial.
Περισσότερες πληροφορίες στο 
www.edutorial.gr. 

Περιεχόμενα

Λήψη αρχείου

Συγγραφείς

Ο Κώστας Τζωρτζάκης είναι τ. Καθηγητής Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΑΤΕΙ Πειραιά και τ. Λέκτορας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟ & ΕΕ). Εργάστηκε ως project manager στους οικονομικούς οργανισμούς Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών (ΚΕΠΕ) και Ελληνικό Κέντρο Παραγωγικότητας (ΕΛΚΕΠΑ).

Έχει διαχειριστεί σημαντικές θέσεις ευθύνης στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Ο συγγραφέας είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων και έχει εκπονήσει μελέτες για λογαριασμό διαφόρων επιχειρήσεων κι οργανισμών. Επίσης, έχει συγγράψει αρκετά βιβλία επιχειρησιακού περιεχομένου και έχει δημοσιεύσει σε επιστημονικά περιοδικά αρκετά άρθρα σχετικά με το Management και Marketing.

Η Αλεξία Μαίρη Τζωρτζάκη εξειδικεύεται στο Customer Knowledge Management. Είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, κάτοχος μεταπτυχιακού (MBA) από το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας και διδακτορικού από το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Έχει πάνω από 12 έτη επαγγελματικής δραστηριότητας κυρίως στη Μ. Βρετανία ως Διευθύντρια Μάρκετινγκ.

Ως αναγνωρισμένος σύμβουλος του Business in Focus (αντίστοιχος φορέας του EOMMEX στη Μ. Βρετανία) συνέβαλε στη χρηματοδότηση πολλών βρετανικών μικρο-μεσαίων επιχειρήσεων μέσω προγραμμάτων της Ε.Ε. και ανέπτυξε σεμινάρια μάρκετινγκ απευθυνόμενα σε στελέχη. Στη Μ. Βρετανία εδραίωσε και τη δική της συμβουλευτική εταιρία ανάπτυξης κερδοφόρων πωλήσεων μέσω της χρήσης του διαδικτύου και των new media.Το 2001 προτάθηκε για το βραβείο Welsh Woman of the Year in Media.

Με την επιστροφή της στην Ελλάδα ανέλαβε τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ του εκδοτικού οίκου Rosili. To 2006 εκλέχτηκε στη θέση της Καθηγήτριας Εφαρμογών στο Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής, του ΤΕΙ Κρήτης.  

Έχει δημοσιεύσει σε επιστημονικά περιοδικά όπως το Annals of Tourism Research και το International Journal of Financial Services Management και είναι συν-συγγραφέας σε άλλα τέσσερα ακαδημαϊκά συγγράμματα σχετικά με το Μάρκετινγκ και το Μάνατζμεντ.

Τέλος, είναι Πρόεδρος του European Women’s Management Development Network – Greece (ΑΜΚΕ που υποστηρίζει το Διεθνές Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών στη Διοίκηση). Βασική της φιλοσοφία είναι ότι η γνώση πρέπει να μοιράζεται και ότι η πρόσβασή της πρέπει να είναι ελεύθερη για όλους, ιδίως για τους νέους και τις γυναίκες.

Η συνεχής βελτίωση και η προσπάθεια για καινοτομία τη χαρακτηρίζει.

Κριτικές

«Η εργασία του Κώστα και της Αλεξίας Τζωρτζάκη για το “Μάρκετινγκ Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου” είναι φοβερά ενδιαφέρουσα και χρήσιμη με τη μεθοδικότητα, την ανάλυση και κυρίως τις καθαρές έννοιες που τη διακρίνουν. Η καλή γνώση του όπλου του Μάρκετινγκ, η καθαρότητα των εννοιών, η ανάλυση της τεχνικής και της μεθοδικότητας του τρόπου διαμόρφωσης της σκέψης, δημιουργούν ένα κλίμα εμπιστοσύνης προς το καθορισμένο αποτέλεσμα. Είναι χρήσιμο για ανθρώπους που ξέρουν να χρησιμοποιούν τις δυνατότητες της σκέψης τους.»
Κώστας Βερόπουλος, Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος

«Σύγχρονο βιβλίο. Προσφέρει μια περιεκτική κάλυψη της θεωρίας του Μάρκετινγκ και της τεχνικής για τις επιχειρήσεις Χονδρικής και Λιανικής Πώλησης. Η πληθώρα των παραδειγμάτων από την ελληνική πραγματικότητα και οι ασκήσεις εφαρμογής βοηθούν τον αναγνώστη να εφαρμόσει τη θεωρία στην πράξη. Έτσι, το βιβλίο αυτό αποτελεί πολύτιμο βοηθό τόσο για τα στελέχη των επιχειρήσεων Χονδρικού και Λιανικού εμπορίου, όσο και για τους σπουδαστές των οικονομικών επιστημών.» 
Καθηγητής Άγγελος Τσακλαγκάνος, τ. Πρόεδρος Τμήματος Οικονομικών Επιστημών Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Επικοινωνία

www.rosili.gr • info@rosili.gr
Έδρα: Εθνικής Αντιστάσεως 6, 15344, Γέρακας Αττικής • Τηλ. 210 6615050
Βιβλιοπωλείο: Μαυρομιχάλη 5, 10679, Αθήνα • Τηλ. 210 3387288 ΝΕΟ